Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2012 Salı

Scarface (1983)


“Bu işin kralına çattın!
Belanızı mı arıyorsunuz?
Sizi pis köpekler.
Oyun mu oynamak istiyorsunuz? Ben de sizinle oynarım.
Sert oynamak mı istiyorsunuz?
Küçük dostuma merhaba desenize!
Sert oynayacaksınız ha?
Alın bakalım! Beğendiniz mi?
Daha ister misiniz?
İbneler!
Ödlekler!
Hadi durmayın!
Geberin!
Buna ne dersiniz?
Pis ibneler!
Benim işimi bitirmek kolay mı?
İşimi bitirmek için koca bir ordu lazım!
Duydunuz mu? Hadi gelin! Hepinizi cehenneme yollayacağım!
Siz kime dikleniyorsunuz? Ben Tony Montana’yım be!
Bana dikleniyorsanız bu işin kralına çattınız demektir!
Hala ayaktayım.
Hadi! Pis kurşunlarınızı yağdırın!
Hadi! Pis kurşunlarınızı yağdırın!
Kurşunlarınız bana işler mi sanki? Yağdırın bakalım! Hadi durmayın!”
”Ben herzaman doğruyu söylerim, yalan söylerken bile.”
“Ne bakıyorsunuz? Siz hepiniz dallamasınız. Niye biliyor musunuz? İstediklerinizi yapacak yürek yok sizde. Benim gibi adamlara muhtaçsınız.
Benim gibi adamlara muhtaçsınız, böylece parmakla gösterip… “işte, kötü adam o” diyebiliyorsunuz. Peki ama… bu size ne kazandırıyor?
Siz iyi misiniz? İyi falan değilsiniz. Sadece saklanmayı, yalan söylemeyi… iyi biliyorsunuz. Benim öyle bir derdim yok. Ben hep doğruyu söylerim. Yalan söylerken bile. Kötü adama iyi geceler dileyin bakalım! Hadi.
Size söyleyeyim, bir daha böyle kötü bir adamı zor görürsünüz. Hadi. Kötü adama yol açın. Savulun, kötü adam geliyor! İyisi mi çekilin önünden!”
“Makyajına ve yüzündeki boyalarına güvenme. Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer.”
- Ben mutlu olmanı isterim.
+ Sen mutlu ol. Ben her şeyi istiyorum.
- Hangi her şeyi dostum?
+ Dünyayı dostum, ve içindeki her şeyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder